גילגולים
 
 

כתיבה שיווקית


 

כתיבה שיווקית - האם זה באמת נחוץ?

כן. חד משמעית כן. כתיבה שיווקית היא כבר מזמן לא המלצה ואף לא המלצה חמה היא כבר מאסט! כל המתחרים שלכם כבר עושים את זה ולכן הצרכים (הלקוחות הפוטנציאליים) התרגלו מזמן. ברגע שאתם לא משקיעים בערוץ של כתיבה שיווקית אתם נראים פחות מקצועיים או פחות משקיענים בעיני הציבור וזה גורם לכם לאבד נקודות. כפי שלהחזיק טלפון סלולארי זה כבר לא פריווילגיה אלא זה מוצר חובה כי אי אפשר לתפקד נורמלי שלכולם כבר יש... כתיבה שיווקית היא כבר חלק מהמודלים השיווקיים של חברות ואירגונים ואין מה לעשות - כל מי שרוצה להצליח צריך להשקיע בשיווק ולהשקיע בשיווק משמע להשקיע ב"כתיבה שיווקית" בתור התחלה.

 

אילו פיתרונות עומדים לרשותכם כיום בתחום של כתיבה שיווקית:

- מודל אחד הינו של כתיבה שיווקית 'אין-האוס' היינו בתוך הבית. במודל הזה אתם שוכרים כתב שיווקי או מנצלים איששיווק שיש לו קישורי כתיבה (שהיה בעבר עיתונאי או קופירייטר וכיו"ב) ונותנים לו לעסוק בתחום באופן קבוע או על פי פרויקטים (תלוי בהיקף המשימות).

- מודל נוסף של כתיבה שיווקית הינו לפנות אל אחת מיני החברות הרבות (והמתרבות) אשר פועלות כיום בשוק ומציעות לחברות שירותי מרקום בתשלום - שירותי עיצוב, מיתוג, כתיבה שיווקית ועוד). אמנם מדובר על חברות אשר גובות סכומים בלתי מבוטלים על השירות אולם מדובר על מוצר סופי איכותי אשר מבטיח לכם להגדיל את הפעילות המסחרית באופן משמעותי.

- מודל נוסף אשר גם הוא הופך נפוץ יותר ויותר הוא המודל של העסקת כתב שיווקי 'פרילאנס' חיצוני רק על בסיס פרויקטים קונקרטיים. הייתרון כאן טמון בעובדה שאתם לא צריכים להגדיל את מצבת כוח האדם בחברה ולא לשלם סכומים קבועים לחברות שירותי מרקום חיצוניות. החוכמה במודל הזה היא לאתרכתב שיווקי מוכשר שיבין את הראש שלכם ויתחבר לערכי החברה ולמוצרים עצמם.

חברת גילגולים חדרי ילדים הינה חברה ותיקה המתמחה בתחומים:
חדרי ילדים, עיצוב חדרי ילדים, ארונות ילדים, פינות עבודה ועוד - נשמח לעמוד לשירותכם.